Ökad varumärkesmedvetenhet

Webutveckling
No items found.
Client
Hedda Interiör
Project type
Webutveckling
Project year
2020

Om projektet

Hedda interiör drivs utav Helena Magnusson och hon har sedan många år tillbaka långsiktiga samarbeten med stora varumärken såsom Happy Homes, Scandic hotels, och Quality hotels. Under 2020 slogs många av hennes klienter hårt av pandemin och därav påverkades också Hedda interiör. Vårt stora problem var att hitta alternativa lösningar att inleda nya samarbeten.

Lösningen:

Vi började som vanligt med en djupgående analys av hennes verksamhet och marknaden, för att snabbt inse hur stor potential det fanns på alternativa sociala plattformar. Pinterest visade sig vara den bästa plattformen för deras verksamhet att etablera sig på, växa, och dela med sig av sin expertis inom relevant område. Vi är nu igång med hennes nya tillväxtstrategi på sociala medier där fokus till en början kommer ligga på att öka Hedda interiörs varumärkesmedvetenhet.

Resultat:

  • Ökad varumärkesmedvetenhet
  • Stor ökning av antalet designprojekt
No items found.

Fantastiskt vilken lättnad det är att ha ett helt team engagerade företagsutvecklare som tar hand om mina digitala profiler och ser till att jag syns framför rätt person! Och tack till er underbara personal!

Hedda

Kom i kontakt med oss!

Hör av dig till oss med projekt eller funderingar. Vårt mål är att alltid svara inom 1 arbetsdag.

Tack! Vi har tagit emot ditt meddelande.
Oj! Någonting gick fel. Försök igen.